Caresi yok dünyada
Gelen gidiyor bir bir
Söylermisin sen bana
Buna hayatmi denir?
Nerden geldik nereye
Gidecegiz bilmiyorum
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Kaleminizden güzel bir şiir okudum yazan yüreği tebrik ederim
Nerden geldik nereye
Gidecegiz bilmiyorum
Söylenenler dogru ise
Vay halimiz halimize
düşünen soran ve sorgulayan insan olmak. işte bütün mesele. keşke herkes kendine bu soruyu sorabilse. ben kimim nereden geldim nereye gidiyorum, bu dünyada işim ne? kutluyorum selamlar.....
SEVGİYLE GELİP AŞKLA MUTLULUĞUN TEMELİNİ YÜREĞİNE ATAN USTA ŞAİRİ KUTLUYORUM ELİNE SAĞLIK ÜSTADIM SAYGILARIMLA
Kaleminizden güzel bir şiir okudum yazan yüreği tebrik ederim
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta