Solmaya yüz tutmus zaman
Tutamiyor umutlari kenarindan
Almis basini giden hayat
Göstermelik olsada yalandan
Can derdine düsmüs yasam
Güzeliklerle hep dalasan
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Sevgili Talat şiirin çok güzeldi, zevkle, takdirle okudum.Sevgiyle yanaklarından öpüyorum...Enver Özçağlayan
anlamlı ve çok çok güzel bir şiir, kutluyorum.....
Gülü koklamak dikenine inat
Ne yapsin elleri mahkum olunca sefkat?
Hüzünler düsmüsler göz yaslarinla yola
Bu belki bir kader belki de bir taksirat
gönlünüze sağlık
saygılar...
Taneciklere bölmek kendini
Isteyen bir insanin iskencesi
Birisi giderse digeri kalir
Öpmek icin mutlulugun gözlerini
ŞİİRİN YAŞAMI SEVİYOR.. YÜREĞİNİZE SAĞLIK TALAT BEY...
bu mutluluk aşkın şitdetli mutluluğu hocam sevgiyle kutluyorum erdemle yazan kalminizi saygılarımla
Güzel bir şiir okudum hocam teşekkürler.
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta