İçimdeki derdi gülüm
At demekle atılmıyor
Böyle keder böyle zulüm
Sat demekle satılmıyor
Ağzın nehir dilin zehir
Dağıtırsın sanki mehir
Ne köy koydun ne de şehir
Ayıp be adamım ayıp
Öyle bir zamandan geçiyoruz ki
Çalanlar da aynı çalmayanlar da
Günahın neyini seçiyoruz ki
Alanlarda aynı almayanlar da
Bilsen nasıl ağlarım
Ayrıldık ayrılalı
Her gün coşar çağlarım
Ayrıldık ayrılalı
Alnındaki kara yazı gitmese de hoşuna
Sineye çek yetmese de ömrün hayat koşuna
Kahrolası bu ayrılık deme kızıp boşuna
Ayrılığın acısını nerden bilsin ayrılık
Hala benden şikâyet mi edersin
Senin için ağlıyorum, az mıdır
Azgın akan sular gibi, durmadan
Hasretinle çağlıyorum, az mıdır
Bu nasıl hasrettir ki
Çözer çözer bağlarım
Yıllardır sessiz sessiz
Ne erdem bıraktım ne öz ne haya
Gönlüm yolunda kalınca yaya
Derinden bir nefes alayım derken
Bağrıma taş düştü başıma kaya
Düşman mı olduk biz sevdiğim düşman
Nedir bu içimde açtığın yara
Cevap ver ne olur olmadan pişman
Baharım beyaz da kışım mı kara
Bana ne yapar ki bana bu hışım
İstersen temmuzda ol kara kışım
Ben zaten her derdi senden almışım
Bundan böyle benim bahar neyime




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!