Madem gönlün yoktu bende
Neden güldün bana bakıp
Bir insana dağlar kadar
Gidilir mi dert bırakıp
Gönül verdiğim biri ne çok zalimmiş meğer
Arada bir yanımda kalıp kalıp gidiyor
Ben sandıkça sevdası bütün cihana değer
Aklımı parça parça çalıp çalıp gidiyor
Sevdiğim baksana bugün sahiden
Efkârım boyumu aştı gidiyor
Üstüme çöktükçe bir sürü neden
Gözyaşım yerinden taştı gidiyor
Bilinmeyen yere doğru
Sola sola gidiyorum
Yaşlarımı dağa taşa
Sala sala gidiyorum
Yola çıktım yolda selam
Vere vere gidiyorum
Düşlerimi kelam kelam
Sere sere gidiyorum
Uymuşuz bir el tefine
Çala çala gidiyoruz
Göre göre zulme kine
Dala dala gidiyoruz
Bundan böyle ne önemi var yasın
Anlamadım, koca ömür bitti de
Dilim seni dilim dilim olasın
Gitme bile diyemedim gitti de
Nasıl oldu söyle bana bu nasıl
Dert yükledin bir diğeri bitmeden
Madem burda ben vekildim sen asıl
Keşke beni öldürseydin gitmeden
Bu dert beni yerden yere vururken
Göre göre veda etmek olmaz ki
Daha ayağının tozu dururken
Böyle birden bire gitmek olmaz ki
Bugün biri yüreğimde
Ateşini yaktı gitti
Dudağını büke büke
Göz ucuyla baktı gitti




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!