Cehennem belledim kaldığım yeri
Bu derdi başıma sardın saralı
Duyda sevin işte, o günden beri
Kalbime döktüğüm yaşlar yaralı
Ne zaman yan yana gelsek ağlarım
Özünü sevdiğim yapma ne olur
Gözyaşı döktükçe coşar çağlarım
Gözünü sevdiğim yapma ne olur
Verilmiş sözlerin içinde kalmak
Şu seven gönlümün seyrine dalmak
Çok mu zor geliyor kapımı çalmak
Ben aynı insanım yapma sevdiğim
İnan ki sevdiğim sevdadan yana
Sitemim sanadır lanetim bana
Gönlümün mızrabı değdikçe cana
Nisyanım oluyor yaşadıklarım
Sen beni ararken kuşatmak için
Başıma bağrıma taş atmak için
Kimlere rest çektim bilsen kimlere
Ben seni gönlümde yaşatmak için
Sevdiğim bu dünya ateşten kordur
Sanma ki her yeri mavidir, mordur
Birini sevmeden yaşamak zordur
Yaşarım desende yaşayamazsın
Her taraf barut koksa da
Gönlümde güller açıyor
Ümit var ya az da olsa
Asla geri adım atmam
Yüreğimde başı çeken hasardır
İstiyorsan gel daha da dert sardır
Zaten gülüm, bu sebepten yıllardır
Ben kendime darılmaktan usandım
Eyvallah etmem artık
Ne sana ne hayata
Koşmaktansa ardından
Yaşarım yata yata
Sözün bittiği yerdeyim
İnanın bilmem nerdeyim
Kurşundan beter her deyim
Ya sabır gönül ya sabır
Okunu atan atana




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!