Seher vakti çıktım yola
Yâr iline varam deyi
Hasret ile kucaklaşıp
İnce beli saram deyi
Yolu bir hayli uzundu
Seher yeli nazlı yardan bir haber
Getir şu gönlümüz bahtiyar olsun
Kalmasın ahvali serden bi- haber
Taleb-i ricamız zülfiyar olsun
Getir selamını sineme dizdir
Bakışın bir başka gülüşün başka
Bahardan ayrılmış gül gibisin sen
İmzayı sen attın bu eşsiz aşka
Dünyayla aramda tül gibisin sen
Adını ezber de tutarken dilim
SENÂ EDEMEM SENİ 🌹
Celle-i Bismillahsın, evveli Hamdullahsın
Sıfat-ı Nurullah sın, ecmeli Sadullahsın
Devâ-i Lütfullah sın , ekmeli Abdullahsın
Kübrâ-i zemin ile senâ edemem seni
Çürük dal, gözüyle bakma sevgime;
Her yürek bir olmaz sende bilirsin
Ömrün şahit olsun âşka övgüme
Her belâ, şer olmaz sende bilirsin
Senden kalır yanım varmı ki benim
Yamalar doluyum param parçayım
Farzet ki dilekler tutmuş türbeyim
Ne duâ , ne niyâz, nede mumdayım
Sevgiye susamış çölüm, mecnunum
Yolun yolum diye geldim
Visalim yok senden başka
Sana aktım sana doldum
Misalim yok senden başka
Sevdaya verilmiş sözdüm
Yolun yolum diye geldim
Visalim yok senden başka
Sana aktım sana doldum
Misalim yok senden başka
Sevdaya verilmiş sözdüm
Bugün efkârıma bir masa açtım
Bir kuş sütü, birde sen'din eksiğim
Görürler diyerek kendimden kaçtım
Bir güler yüz birde sen'din eksiğim
Dip bucak saklandım kuytulardayım
Yükseldi göklere dayandı âhım
Çisem çisem yağıyorum sen diye
Vuslatta karaya boyandı mâhım
Yemin kasem yığıyorum sen diye
Uzanan elini kerem sanmıştım




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!