Me isteyebilirim ki ben daha
Ne ifade edebilir ki aşkı
Aşk olmazsa aşık napar hayatı
Aşık bicemez aşkına bir paha
Hasret kalmamalı bu aşık aşka
Daha ne gidecek elimden?
Gitti de gelmedi öteden.
Allah belanızı versin ölmeden,
Çıkmasın canınız acı çekmeden!
Yapamam, biliyorsun
Her iş yarım ağlar arkamdan
Hüzün ile dehşet içinde
Bitmemekten korkar
Hepsi bir son ister
Unutsuzca, kederli
Bilmiyorum nasıl sevmeliyim,
Nasıl nefret etmeliyim.
Bilmediğim için hor mu görülmeliyim ?
Her şeyi bir Mâlik, birde kalem bilir,
Yoksa Aden oğlu insan mı bilir ?
Ağlamak isterim, erkek ağlar mı?
Koşmak isterin, giden geri koşar mı?
Pişman olmak isterim, acaba olur muyum?
Acaba senin kapını açık bulur muyum?
Kolay mısana olan aşkı tarif etmek.
Hangi aşık anlatabilmiş sevdiğini?
Senin, çilek reçelin altına birde ekmek,
Elindem yemek mutlu eder sevdiğini…
Yazmamı ister kendine şiir it köpek
Sen kim köpek sana karşı yazayım şiir
Şiir dediğin yazılır aşkla bu gercek
Garip sanamı yazacak şiir köpek
Git, gelme kıyacaksan canıma istemem
Korkarım çünkü acı çeker, acı veren
Acı verir mi seven, bundandır bu sitem
Bu salak sesizce katilini bekleyen
Ben gidiyorum arkama bakmadan
Yalan olmasın her adımda döncem
Arkama baktım mı her seferinde
Her saniyede yok olacak kalbimde
Yakan olmasın geri size gelcem
Çünkü ait olduğum yer her bakımdan
Gitme demem, olamam ben sana engel.
Severim seni gizli gizli, bilirsin sen de.
Hep seni düşünürüm, haydi gel.
Biliyorum seversin beni sen de.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!