GERÇEĞİ BULMAK
Değişmiş ama geç kalmış, geç anlamış, geç yargılamış, kulaktan dolma şeylerin tahakkümünde yılları geçirmiş bir beynin kendine gelmesi..
Ya hiç kendine gelmemiş olsaydı..Ya düşüncesinin yanlışlığını fark etmemiş hâlâ ısrarla savunuyor olsaydi... O günkü duygularım algılarım tamamen iyi niyetimin bir sonucu olsa da, suçlu gibi hissetmekten alamıyorum kendimi...İnsanin kendini bilmesi, kendini yargılaması, vicdan muhasebesi yapması, eksilerini artıya çevirir mi bilmem ama ben hâlâ kendime inanilmaz kızgın ve affedilmez derecede kırgınım. ..
Siyasi düşünceler, siyaset tercih meselesidir...Doğru ise; tamamen algı meselesidir ve neticesinde yanılmak insana özgü bir durumdur...
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta