Bacakları da kanar mı insanın deme bana ne olur
Beni senle yıka, beni sesinle yıka
Beni '' mor teninle '' yıka
Tanrının kuluyla yıkadığı gibi bedenini
Günahlarınla yıka beni.
Gözyaşları da yanar mı insanın deme bana ne olur
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




sanki dörtlük yazmak istemiş gibisin.Ama ifadeler
uzadıkça dörtlüğü aşmış elbet.Şiiri kısaltmak yerine
ünlemlerle daha derin ve kısa dizelerle daha uzun bir şiir oluşmuş olsaydı rahat bir dili olacaktı diye
düşünüyorum.
selamlarım.
deme bana ne olur yakarışının kızıl lavları arasında şiirinize bakmak olası değil.Boğuldum.Saygılarımla..Metin Topçu
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta