iliği kanamış düğme bende hayat
lacivert karası gözlerin belki de -gece gibi-
dumanı da tutabilir mi insan sanki elleriyle
kibar şiir yazmalıymış kadınlar
yalan söylüyorsam namert olayım
içimden geçenler bunlar.
tayinim çıktı içinin dağ köylerine
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




anlam derinliğini yakalayan şiirler her zaman taktire şayandır şaiirlerde öyle tebrikler candan
Tuğba;
bu okuduğum ilk şiirin. Ali Bozca şiirine yaptığın yorum sonucu sana ulaştım. Diğer şiirlerine mümkünse sonra bakacağım. Ama bu şiirin çok 'iyi' olmuş.
'sadece sesinin telefon tellerindeyim oysa
hadi geçmişe bağla şimdi beni...'
bölümü ne hoş!
İyi bir şiir okuru olduğun imgelerindeki akıcılıktan anlaşılıyor.
Tebrik ve başarılar...
Mustafa Evci
kibar şiir yazmalıymış kadınlar
yalan söylüyorsam namert olayım
erkek gibi yazmışsın zaten :))
güzel şiir,çarpıcı imgeler... kutlarım.
İmgelem ve akıcılıkla çok başarılı bir şiir..duygu ise elbette...tebrikler..
bu okudugum ikinci siir. ilgimi çektin sair.
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta