Sen yeter ki bak gözlerimin içine, ben sana şiirler yazarım. Şiir yaz demiyorum ama şiir gibi sevebilirsin mesela... Olmadı bir hikâyenin satırlarına yönünü bizim tayin ettiğimiz, bir dargın bir barışık işleniriz… Sana güzel şiirler, sana güzel yazılar yazmak isterken sen gidiyorum diyorsun… Git… Gitmek bir çözümse gözünde git… Sana kal demek isterim ve bunu çok isterim ama demeyeceğim… Gidişine bakacağım sadece… Benim gözümde gidişler bile farklılığı olması gereken bir eylemdir… Giderken ardına bakarsan dur derim. Şayet ardına dönüp bakmazsan gitmeyi hak etmiştir der yürür giderim… Sen git sevgili, aklında gitmek varken sana kal diyemem.
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta