Sen yanımda olmasan bile içimde yaşıyorum seni, senden uzaklarda... Senin varlığın huzur, yokluğunu düşünmek en acısı yaşamanın. Biliyorum sende gideceksin. Senden öncekilerde gitmişlerdi. Herkes bir yerlere gidiyordu ve gidenler geriye dönmüyordu. Bir kaç şiire sığıyordu yaşanılanlar ve sönüp bitiyordu.
Bu sefer farklı düşünmüş olsam bile, gidiş rüzgârları usulca esiyordu.
Şimdi kaç şiirde yaşayacak ve kaç şiirde öleceğinin hesabını vermeli...
Ve ben kaç kere daha ölüp dirileceğimin...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta