sensizliğin sonu böyle olacakmış
gecenin ayazı anlamayan kafama
yıldırım gibi vuruyor
üşüyen ellerimin soğukluğu
vücudumda dinmeyen fırtınalara dönüştü
seni düşünürken her sigaramdan çektiğim dumanı
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




:)
Bu şiiri de beğeniyle okudum. Kutlarım.
elveda dedin,ben demiyorum
benimle olacaksın
buda benim bencilce kararım
tebrikler....
kutlarım şair yüreği....
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta