TANITIM YAZISI
ALLAHIN RIZASI,PEYGAMBERİMİN ŞEFAATI,M.KEMALİN MİRASI BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİDİR/ MEHMET TAMER ALTIPARMAK
1952 yılında Adana -Kozan da doğdum
Babamın memuriyeti daha sonrada kendi memuriyetim dolayısıyla Türkiye'nin çeşitli yerlerinde bulundum.
Babam Kozan eşrafından emekli Tapu Sicil Müdürü İbrahim Ziya Altıparmak,Annem Kozan Çukurören köyünden Zilifoğlu Mustafa'nın kızı Kadriye
Altıparmak.dır
.İlk öğretmenim babamın küçük kardeşi Mahmut Celaaddin Altıparmak'dır.. Okumayı yazmayı emmim'den,kitap ok ...
Bayrak senin Vatan senin
BeğenAntolojimYorumlarPaylaşTweetle
YA İMAM OLACAKSIN YADA İMAMA UYACAKSIN
YA FATİH OLACAKSIN YADA FATİHA OKUNACAKSIN
YA BİR YOL BULACAKSIN YADA BİR YOL AÇACAKSIN
YA İSTİKLAL YA ÖLÜM BAŞKA ÇARE YOK GARİ
VATAN AŞKI UNUTULMAZ,UNUTTURULAMAZ,ENGELLENEMEZ,İHMAL DE EDİLEMEZ
VATAN AŞKI BİR BAŞKAYDI DEDEMİN
ZİLİFOĞLU MUSTAFADIR DEDEMİZ
AVŞAR BEYİ GURUR VERİR GENİMİZ
ANAM ADI KADİRİYE DEMEMİZ
BİR ASIRLIK ÇINAR ŞİMDİ BEY KIZI
VATAN AŞKIN BOYNU BÜKÜK SÜNBÜL DEĞİL GÜL DEĞİL
BAŞ KALDIRIP BİR BAKINSAN HAKAN DEĞİL BU ŞAĞİL
GÖKTEN İNEN ZEMBİL DEĞİL ÜSTELİKDE BİR GAFİL
HAKARETDEN ZEVK ALIYOR..AYNI CİNSİN HİSLER
İ
YÜCE BAŞBUĞ ATATÜRK'SE,BÜYÜK DAVA ADAMI
Hem meşakkat hemde çile
Vatan aşkı bile bile
Bülbüllerin aşkı güle
Vatan aşkı unutulmaz
Vatan Bizim Öncelik de Sırası
Bir numara ne dense de sırası
Boşa giden zaman birde yarası
Yüreğim, Ciğerim yandı Atatürk
Bir numara aklımdayken söyleyim
VATANDAŞA KUCAK AÇAN
Karanlkta ARANLIKTA IŞIK SAÇAN
Kanatlanan uçan sensin
Çağ atlatan atam sensin
Önce vatan kutsalım yar
ÖNCELİKLE VATAN DİYEN KAVRUKLAR
GÜNÜNÜZÜ GÜN ETTİNİZ SAVRUKLAR
BİZE MİRAS SİZDEN KALAN KUYRUKLAR
Al sancağı şerefiyle koruyan
Bu toprakta kefensizdir uyuyan
Baharında daha gonca olmayan
Bir Nadide çiçekmiydin,kim bilir
Al kanını bayrağına bulayan
VATANIMDA BU ALÇAKCA BİR PUSU
YOK MU SİZDE HİÇ ALLAHIN KORKUSU
KULDAN İSE UTANMANIN TORTUSU
ÇAKALLARI KISKANDIRIR HEP BUNLAR
PUSULARIN YANINDAKİ KUMPASLAR




-
Mehmet Tamer Altıparmak
-
Mustafa Bay
Tüm YorumlarANA AYRI BABA AYRI GARdAŞIM HASANORKUTLA 1993 DE RENCİDE ETMEK GURURMU EZMEK İÇİN TÜRİYENİN EN KÜÇÜK SAYMANLIK MÜDÜRLÜĞÜNE ATADILAR.KAMU ÇALIŞANLARI BAŞKANI ATANDIM HASAN BEY GARDAŞIM İL BAŞKAN YARIMCISI SONRAdA İL BAŞKANI OLDU DİLLERE DESTAN ORTAK ÇALIŞMA YAPTIK OZAMAN ESASI TÜRKÜM TÜRKÇÜYÜM ÇÜNKÜ ...
Mehmet Tamer Bey,
Değerli Gönüldaşım;
Sayfama yorumunuzu görememişim, öncelikle özür dilerim!
Ortak düşünce ve değerlere sahip olmamız inanın gururlandırdı beni, hele de profilimde paylaştığım "TÜRK'ÜM, TÜRKÇÜYÜM, ATATÜRKÇÜYÜM" sloganını birlikte sahiplenmemiz günümüzde çok ihtiyacı ...