Geri dönemez yazdığım
Mektuptan sözümü çektim
Bir hata imiş yaptığım
Gözünden gözümü çektim
Utandım yüzüne karşı
Ansızın bir garip kapımı çalar
Kimdir evime gelen gece gece
Bu can müşkülatla kapıyı açar
Eski bir yoldaş adı iki hece
Tekerin kaldığı tümsek kaf idi
Dilime mil çekmişler konuşmamdan
Susayım diye dua da etmişler
Rızacı mısınız arzunuzdan
Dilden güya anlayan hergeleler
Utanıyorum gelen misafirden
Gelmiş gönlümün bey'atlı hakanı
Gelmiş kalbimi kalp yapan hüsnüzan
Gelmiş ayların terbiye sultanı
Gelmiş gözlere ey şehr-i ramazan
Mendir savaş, küfür, kavga başı
Göz ne bilir kalbin tattığı aşkı
Tanıttı sadece maşuk ile nakşı
Tüm iş artık gönlümün pervanesi
Döndürmek kendi hâlinin çaresi
Bu duyguyu yazayım diye Hüda
Ağlar, erkek de kadın da.
İnsanız, insan sonuçta
Haykırırız acıları;
İnsanız, insan sonuçta.
Kibirlenen zât göremez
İstemem elbet canice ölmeyi
Silahlı baskında okulda kaldım
Türk'ler alışkın vatanı bölmeyi
Sultan için hâlâ o kulda kaldım
O'nun ünvanı tarihtir, kültürdür
Kurşun çivileri satır satır boynuma
Balyoz eşliğiyle diziliyor koynuma
Korkak, uykusuz bir gurbetçinin vehmiydim
Tan vaktine aynayken son kez selam verdim
Ateş altında olanın tek beyni kaynar
O andaki hâlimi tekrar tattırsalar keşke
Uğruna yandığım gözler senin midir menekşe
Yolundayım lâf mı yetişir sinemdeki eşke
Evliyadan nurlu eller senin midir menekşe
Bir kerecik utanan insan değil midir artık
Beni, Canımı sıkan
Candan usandırdı yahu
Bana Gaip perdesinden
Gelen tek bir çifttir ahu
Görsen bir dert görmesen bir




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!