Bir lafza ile münakaşa ettikçe,anlamsızlık kaplar gönlümde
Sokak,ay ışığı caddesinde,içten içe dertlenmek gerek bazen
Kelimeler bile anlaşılmaz haldedir,yeryüzünde bakarken
sen!ne tür bir halde olduğunun farkında mısın?belki de…
Ademoğlu ,diyarda sarhoşlukla fazla mesul olmuştu
Uyumayı,yaşamaktan daha önemli görmüştür.ama ben!
Titredikçe ellerim ,ahval durumu anladıkça ,dertlendim
Tahayyül ettikçe zihnimde ki esrarlı olayları,közlendim.
İçimde biriken yumrular daha da fazla battı gönlüme
Alem ahenk içerisinde ,bir masalla ,ne diye kızarım
Yürüdükçe duran değildim geçen biriydim senle
Yakıldıkça hallerin değişmesini izledim yansımamda
Sen,bilir misin?letaif düşüncelerimle hasret duyardım
Sonla anladım ki kulun varlığı bile değiştirdi alemi
Küçük kalpler için dayanılmaz iken?yaşamak gerek
İnsanlar gün batımında heya ile doludur ki bazen!
Soğuğu hissetmek gerek,kimseler bilemezken durmak.
Manasını görmek gerek,nasırlı eller ile dolu yansımada
Değişmek gerekmez bazen,O hallerde,kavradıkça beni
Bilirim .Sadece kırılganlıkları onarmayı ,içimdekiyle
Onur Saydam
Kayıt Tarihi : 12.05.2026 21:59:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!