Çıktım bir tepeye esiyor rüzgar.
Böyle sebepsizce yağar mı hiç kar ?
O kadar çok sise gözler mi bakar ?
Araf'ta kalmışım dert değil midir ?
Kim bilir ne kadar çalıştı işte.
Çekmiştir zorluklar gider mi tekte.
Anlamaz insanlar dünyayı çekse.
Kim bilir ne akar şimdi kafeste.
Bak anlaşılıyor kalmamış takat.
Söyle neyim itici geldi sana neyim ?
Ben seni sevmekten başka neyledim ?
Söyle sensiz hayatı ben neyleyim ?
Gel sök at şu kalbi ben de rahatlim.
Neden acı çektirirsin bana sevdiğim.
Göğsüme hançer saplayıp gittin.
Bugün günlerden sen
Dün de sendin
Yarında sen
Kuvvetle muhtemel
Bir ay sonraki günde sen
Bir kaç ay sonraki günde
Senin kafandan ben düşüncesi,
Kim bilir ne zaman ne zaman geçer.
Benim kafamdaki ;
Ağrı yapan,
Saçlarının sarısına,
Gözlerinin elasına,
Güzelliğin karşısında,
Deli olmamak elde mi ?
O yan yan bakışlarına,
Gelin gelin, hepiniz gelin
Bir yerin önündeki papasa dönmüş üzerime
Kafam darmaduman fikirlerim çok derin
Kazıya kazıya çıkarken arşın üzerine
Burada esiyor rüzgar sebepsizce serin serin
Bir iç çekiş ve sonra bir adım kalmışken ecelime
Her tarafta kan dolup taşan kefen...
Kopan parçalar kimin var mı bilen ?
Bu nasıl bir vahşettir yok mu gören ?
Ne hissederdin düşün sen de ölsen !
Olanları yor bir sürü amaca.
Kafam karmakarışık
Dünyam darmadağınık
Ne tarafa bakarsam bakim
Senle ölüyorum sanki anlık
Her şey geliyor anlamsız
Her taraf dolu ama yokluktayım.
Yalnızlıkta tokluktan da tokluktayım.
Kafamdaki düşlerden çokluktayım.
İşte ben battığım bir bokluktayım.
Ne yaşarsın burda ne ölürsün.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!