Her tarafta kan dolup taşan kefen...
Kopan parçalar kimin var mı bilen ?
Bu nasıl bir vahşettir yok mu gören ?
Ne hissederdin düşün sen de ölsen !
Olanları yor bir sürü amaca.
Ne anlamı var bak akan kanlara !
Sanırım gidiyor çok hoşlarına.
Sebepsizce kafana sıkılınca.
Saklama ala bulanmış elini !
Birde kat kat bulanmış seni cani !
Çıkartmaya çalışma kan izini.
O el kopmadıkça o iz gider mi ?
Buradan bir selam mücahitlere.
Aman göğsünüz değmesin yere.
Bir gün kalacak bu zulüm geçmişte.
Allah yar ve yardımcın olsun Gazze.
2023
Laedri GizliKayıt Tarihi : 21.06.2026 23:40:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!