Garip bir yolcuyum dünya yolunda
Düşe kalka meçhule yürüyorum
Engelleri aşıp da o son durakta
Dermanım kalmaz diye korkuyorum
Dost sormaz oldu artık hal hatır
Dosttan bize kalan sadece kahır
Düştük bir müşküle ağır mı ağır
Tabib derman olmaz diye korkuyorum
Zıtlar dünyası yaşadığımız dünya
Bir tarafta düğün, diğer taraf yasta
İyi kötü, doğru yanlış, hepsi bir safta
Haklıya talip çıkmaz diye korkuyorum
Ben anlamam yaldızlı hecelerden
Fert değil, toplum için yazıyorum
Bir gün çıkıp da birileri bir yerden
Yazdığımı anlamaz diye korkuyorum
Kayıt Tarihi : 22.06.2026 14:35:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!