Kimsin?
İçimdeki suskun ses,
kulaklarımdaki davet mi?
Yoksa;
Çağrı sokağında kaybolan
yaban hasretim mi?
Düşlerimde filizlenen sarmaşık gibi
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Yüreğinize sağlık tebrik ederim
O SES ASIL BENİMİZDİR ONU İYİ DUYMAK GEREK.
TEBRİKLER. ÇOK GÜZELDİ.10
Çok derin bir haykırıştı sanki.Çok beğendim, okurken akıp gitti.
bir sessiz çığlık bir haykırış bir arayış.güzel çok güzel.zaman zaman kendi içimizde kaybolur ararız kendimizi.
Belki de kaçışı olmayan aşkların
müebbet mahkumu...
Derin deyiş...
İçin seslenişiydi şiiriniz.
Belki de kaçışı olmayan aşkların
müebbet mahkumu...
Güzel dizelerdi,beğeni ile okudum,final yakışmış,yüreğine sağlık.
Harika dizeler, yazarını kutluyorum. Güneri YILDIZ
'kaçışı olmayan aşkların müebbet mahkumu...' yüreğne sağlık kardeşim ..enfez bir şiir daha okuttun...Ufkun YAREN
Ne uzun ne kısa..Odak konunun yönü ve sınırları çok titizce saptanarak ruh verilmiş bir şiirdi.
Şiirin finalindeki lirik portre çok yetkindi.
Beğenerek okudum.
Kutluyorum.
Erdemle.
Değerli şiir dostu
okuyucusunu yormuyan şiir akışı içerisinde
geçişiler ve anlatım
ahenk içinde muazzam uyumlu
benden şiire tam puan
yazan ellere sağlık kutlarım
nice paylaşımlarda buluşmak dileğim le
salim erben
Bu şiir ile ilgili 14 tane yorum bulunmakta