Kendi Halim Şiiri - Yorumlar

Efsun Bkr
103

ŞİİR


5

TAKİPÇİ

Gürültüsü bitti dünyanın, kapı eşiğinde bıraktım sesi,
Burada sadece toz zerrecikleri ve eski bir sessizlik nefesi.
Ne bekleyenim var, ne de bir yere yetişme telaşım,
"Kendi halim" dediğim bu kuytuda, kendimle arkadaşım.

Duvarlar dert ortağım, tavan ise bitmeyen bir gökyüzü,
Yüzümde aynanın tanımadığı, yorgun bir hüzün izi.

Tamamını Oku

Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta