Kefensiz Hatıralar Şiiri - Özge Bilgeç

Özge Bilgeç
65

ŞİİR


20

TAKİPÇİ

Kefensiz Hatıralar

O eski sokaklarda
Başka caddeler var şimdi
Geçtiğimiz heryerde kalmadı ihtişam

Tüm ışıklar sönmüştü olmadık anda
Kırılmıştı bir hışımla dudak izli bardaklar
Telli duvaklı perdelere yetmedi firaklar
Düşmüştü, sabaha
Zorunlu başlangıçlar
Ölmüştü bir çağ
Ve oracığa gömülmüştü, kefensiz hatıralar
Unuttuk biz
Görmesek,,ne güzel unutmuştuk,,

O evlerde her bir hiç'in sesi vecd ederken
Bitti donan zamanda düşen ezgiler
Şulesidir ah'lar fezada can ciğerler belliki
Unuttuk biz
Duymasak,, nasılda unutmuştuk,,

Işıyor bak ardı ardına yeni kimseler
Yeni mekanlar,eski damların üzerinde
Donuk bakışlar var temelinde
Sönük ve hatta şaşkın.
Kudret narlı zeminde, kök verirken istikbal
Unuttuk biz utanmadan..

Eylülü bekleyelim mi biz seninle
Gök yere ulaşsın vuslat da demlensin iyice
En sevdiğimiz gün gelsin bir de
Kalan her kimse..
Sandığı kadar doldursun
Hayatlarımızı paket paket taşıyalım
Yeni evlerimize
Bize cansuyu olur kim bilir..
Belki..
Eskimiş her bir hikâye..

Özge Bilgeç
Kayıt Tarihi : 25.06.2024 00:35:00
Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Şiiri Değerlendir
Yorumunuz 5 dakika içinde sitede görüntülenecektir.
  • Özge Bilgeç
    Özge Bilgeç

    Teşekkür ederim Alan Adam, depremin bir anda yerle bir ettiğini onarmaya çalışıyoruz her anlamda, harabeler arası bir şiir oldu..Yeniden başlıyoruz biz unutmadan.

    Cevap Yaz
  • Hüseyin Pelit
    Hüseyin Pelit

    Ince tasvirler harika yüreğinize sağlık ...

    Tebriklerimi sunuyorum...

    Cevap Yaz
  • Özge Bilgeç
    Özge Bilgeç

    Zamanı biz mi eviriyoruz,zaman mi bizi mücbir kılıyor
    Kalmıyor bize artık bir gün bile geçmişi özlüyoruz gelecek için savaşıyoruz. firak: ayrılık ve veya ayrılık acısı anlamında kullanmıştım
    Okundu bilgisi için teşekkür ederim:)
    İlginiz için de:)

    Cevap Yaz
  • Hüsamettin Sungur
    Hüsamettin Sungur

    Duygu yükü şiirinizi
    beğeni ile okudum
    dilinize sağlık

    Cevap Yaz
  • Mustafa Bay
    Mustafa Bay

    Yeniden başlamak için,
    Bazen "başa dönmek" gerekir!

    Yaşamak
    Zor zanaat!
    Ders almadan hele,

    Her seferinde taşa vurmak
    Başı...

    O hatıralar var ya
    Zenginliktir aslında
    "Tecrübeyle",
    Deneyimle taçlanırsa...

    Tema ve işleniş akılcı
    Tebrikler Özge Bey...

    Cevap Yaz

TÜM YORUMLAR (5)