Acıları vardı yalnız,
Yalnızlığa sarılmış,
Sararmış bir körpecik...
Düpedüz kaybolmuştu,
Yok olmuştu gözleri...
Gözleri, yalın ve ıssızdı.
İlkin bir istasyonda,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Ne kadar çok kayıplarımız var. Tebrikler şiire. Sevgiler
Burnu göğe değse de bu köhne uygarlığın Duygusuz gözlerinden irinler damlıyordu.Ne güzel dizeler bunlar.Tebrik ederim Sevgili Abdulkadir Karataş Bey. Mehmet Çiftci
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta