Karasın yarim
Karasın,
Seni gördüm göreli
Yüreğimde yarasın.
Haydi uzat elini de
Karalığın,
Şu gönlüme yarasın.
Karasın kara,
Yüreğimde yara,
Hadi gel !.. Hadi gel !...
Gidelim uzaklara…
Saçına kara dedim,
Hem de zifiri karadır,
Sen her nerede isen,
Benim evim oradadır.
Biraz saçımı okşa,
Birazcık beni sev de,
Ben ömür boyu,
Otururum o evde…
Karasın kara,
Yüreğimde yara,
Hadi gel !.. Hadi gel !...
Gidelim uzaklara…
Ellerinin karasını,
Ellerime bulaştır,
Uzaklara gidersen,
Hemen haber ulaştır.
Haber gelmiyorsa bak,
Gözlerimdeki yaştır,
Hala anlamıyorsan,
Derim ki : “ Kalbi taştır ..”
Karasın kara,
Yüreğimde yara,
Hadi gel !.. Hadi gel !...
Gidelim uzaklara…
Aşıkım karasına,
Aşık oldum,
O karalar içinde,
Beyaz bir ışık buldum.
Aşk’ın ışığıymış o,
Şimdi ışıkla doldum..
Karasın kara,
Yüreğimde yara,
Hadi gel !.. Hadi gel !...
Gidelim uzaklara…
Semih Eratlı
Kayıt Tarihi : 26.06.2026 10:32:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!