kalem elimde yine
sanırım gece oluyor
beklentilerin karşılanmadığı
hayallerin yaşanmadığı
mutlu günlerden uzak
gülümsemeye ambargo uygulanırken
sanki biraz memnuniyetsiz
hatta şımarık
ya da
biz mi alıştık buna
bu yoksul hayata
şiirde enflasyon yok aslında
terk edilme de yok
sanırım o yüzden
kalem elimde yine
olması gerektiği gibi
Ulaş Tt
Kayıt Tarihi : 25.06.2026 02:46:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!