Korkuyorum artık varolan herşeyden
Dost bildiğim can gördüğüm herkesten
Korkar oldum aldığım verdiğim nefesten
Yalvarırım kalbime dokunmayın
Hiç birşey istemedimki kimseden
Mutlu olmaktı murad'ım gerçekten
Aldınız elimde ne varsa benden
Kalbime dokunmayın dokunmayın
Göz yaşlarıma karıştı duygularım
Gitti geri gelmez oldu uykularım
Bende insanım ne olur uğraşmayın
ALLAH rızası için kalbime dokunmayın
Bahcemdeki güllerim bir bir soldu
Gündüzlerim bile karanlık gece oldu
Kime can dediysem sırtımdan vurdu
Kalbime dokunmayın dokunmayın
kimseden yokki hiçbir alacagim
kendime küsüp kendime susacağım
nasilda kırdırdım kolum kanadımı
şifa istemiyorum şifa kimselerden
kalbime dokunmayın dokunmayın
varsın rüyalarımda olsun vuslat
göz yaşlarım aksın pınar pınar
Ben ona canımı verdim koca çınar
mezarimdakı açan Filiz o olsun
kalbime dokunmayın lutfen
Ağlıyorken döküyorum bu dizeleri
Sustuğum tuttuğum sozleri
Ahirete bıraktım ben sizleri
Ne olur durun Kalbime dokunmayın
Bir gün gelecek herşey bitecek
Bu yorgun kul son nefesini verecek
İşte o zaman kalbim dile gelecek
Kalbime dokunmayın dokunmayın lütfen
Ertuğrul Bey
Kayıt Tarihi : 23.10.2025 02:21:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
elimden gelse kalbimi söker kuşların önüne atardım😥




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!