Neredeki topraksın, hangi renkte, hangi zerrendesin
Hangi mevsimdeki yağmur, hangi damlanın içerisindesin
Ne taraftan esen rüzgar ,rüzgarın hangi sesindesin
Aradıklarımda yoksun..yoksun, bitap ve çaresizsin
Ararım!.Yıldızın herbir köşesinde
Dünyamı çiizdim,gözlerinin elasina
Kim güzel dedi..Allahin belasına
Öylede yanmam,kulak vermem selasina
Desemde dayanamam..vefasisin VEDASINA
Izdıraplı saçların, yorgun bedeninle geldin
Dermansız dizlerin, asi gözlerinle.. eldin
Yağmur damlalarında, gökkuşağını ararken gördüm
Nefesim düğümlü, kanım akmaz bakar kördüm
Yüzündeki gamzenin, dudağındaki Ben'in esiri oldum
SEVDİĞİM
Saçının her teline yazdım,seni sevdiğimi
Ben sana her baktıkça gördüm
Sen aynaya baktıkça
Ben sac teli kadar sevdim seni
Şefkat ve Merhamet can çekiyor
Karanlıkta herkes iç çekiyor
Yüzlerde maske,gülüşler yapmacık ve sahte
Kalmadı dostluk,ne vefa ne ahde
Saflık ve namus hiç bu kadar aşağılanmamış
YARALI GÖNÜLLER
Aşı tutmaz bazı gönüller Çürümüş içi,
kimi kurttan,kimi susuzluktan
Gözlerinden döker,birer birer yapraklarını
Kimini rüzgar savurur,kimini içine döker




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!