neyi kabullenmek istemez insan
ya da neye inat yeniden atmak ister kendini denizlere
kim bulsun ister karaya vuran gövdesini
belkide suda bir balık bile olabilmiştir çoktan
işte bu yüzden kabul etmek istemez insan bazen bedenini
sanki herşeyi yaşamaya engelmiş gibi çünkü
............
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




kişioğlunun sorunlarına değiniler dikkat çekiyor, ancak sıradanlaştırmadan ön ayak olacak biçem bulmak gerek sanırım..
çok şey bir yanılgıyla başlıyor galiba..asıl zan bedene inanmak gibi geliyor bana..başarabildiği yre kadar gidecekşüphesiz..ama..?..
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta