İz - Şiiri - Yorumlar

Can Elıf
178

ŞİİR


6

TAKİPÇİ

Değil mi…
Bir zamanlar gözlerinin içine bakıp dünyayı unutan bendim.
Bir zamanlar adımı kalbinin en güzel köşesine yazan da sendin.
Şimdi aramızda büyüyen bu sessizliğe bakıyorum da,
insan bazen bir kişiyi değil,
onunla kurduğu bütün hayalleri özlüyormuş.
Kokun geliyor aklıma…

Tamamını Oku

Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta