Hıncını güneşe saklamıştı zaman
Bizi muhabbetle karşılamıştı dağlar
Mevsimdi dönencesine ihtilal planlayan
Kaygan sularda seken taşlardan
Farkını koydu isyan
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Kısa ama coşkulu bir şiir okudum kaleminizden.Kutlarım Ahmet Bey,saygılar.
Ahmet Bey,
kısa ama değerli ve anlamlı dizelerdi.....emeğinize sağlık....kutlarım şairi...
selam saygımla...
Zamanı ve yeri geldiğinde insan isyana hazır demek ki.Çağrışımlar bizleri peşlerinden sürükledikçe.Kutlarım Ahmet Bey.Saygılar.
Zaman ve isyanın tutuştuğu şiir.. Harikaydı.. Kutluyorum Saygılar..
Çok beğendim Ahmet Bey,kutlarım.
kıvılcımın ateş olduğu vakittir isyan..... kutlarım ahmet bey, teşekkürler şiire, saygılar..
Kutlarım Ahmet Bey,şükranlarımla.
Zamanı isyanla buluşturan şiirinizi kutluyorum...Saygılarımla...
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta