Bütün kentler terk eder seni
İçtiğin bütün sigaralarda üşürsün
Düşünürsün
Hangi harami cehennemde kaldığını ömrünün
Çağına tanık olmayı bırakırsa şiirin
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Güzel şiirini okudum. Gönlüne sağlık. Selamlar...
Şair,yaşadığı toplumun izleyicisi değil,önder kimliğidir.Kutlarım.
Kutlarım Ahmet Bey.Hiçliği çok güzel anlatmışsınız dizelerinizde.Saygılar sizlere.
Şiirinizi ve sizi kutlarım.Şükranlarımla Ahmet Bey.
Kutlarım arkadaşım,saygıyla.
Çok net bir saptama...Çok onurlu bir duruş...Saygıyla kutluyorum sayın şair...
Bütün kentler terk eder seni
İçtiğin bütün sigaralarda üşürsün
Düşünürsün
Hangi harami cehennemde kaldığını ömrünün
Çağına tanık olmayı bırakırsa şiirin
Çok güzel bir şiir, saygı ve tebrikler.
Çok etkilendim.Kutlarım Ahmet Bey.
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta