gitmek istiyorum buradan,bu şehirden
sen yoksun bu şehirde,sokaklar bana yabancı
gitmek istiyorum,kimse beni bulamasın
adımların yok bu şehirde,her yer bana ıssız
kalmak istiyorum İstanbul’la baş başa
bir tek o anlar beni,yalnızlığımı
sözlerin yok bu şehirde,herkes yalancı
gözlerin yok,herkes bana yabancı
gitmek istiyorum,yalnız beni sen anla
yalnız sen duy beni,İstanbul duymasa da
ama gülüşün yok bu şehirde,her yer eksik
sözlerin yok,her yer sessiz
gitmek istiyorum,kaybolmak bu şehirde
yalnız sen bul beni,İstanbul beklemese de
ama yok ellerin bu şehirde,bir şeyler eksik
sen yoksun,her şey hep eksik
Kayıt Tarihi : 23.12.2022 12:33:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




İstanbul'da yapılabilecek yegane şey bu olmalı, kalemine sağlık. Diğer şiirlerini de biraz inceledim bu şiir diğerlerine oranla biraz daha hoşuma gitti hem duygu hem estetik açısından. Tekrar kalemine sağlık, her şiirde kaleminin biraz daha güçlenmesi dileğiyle..
teşekkür ederim
Istanbul sevgili aslında duyuyor ve hep bekliyor..
Yüreğinize sağlık tebriklerimle ...
teşekkür ederim
TÜM YORUMLAR (7)