İstanbul vardı
O yoktu
İstanbul güzeldi
O yokken de
O varken
O da güzeldi
İstanbul da
Bir yaz andıran bahar sabahı
Masmavi denizin kenarında
Parlayan güneş gibi
Altın rengi bir uyanıştı
İyot kokulu
Gençliğin telaşesinden
Ve hatalı kaosundan uzak
Dingin başka bir bahardı
Kendini bilen
Ne istediğini bilen
Ona göre evrimleşen
İstanbul kadar güzeldi
Öyle parlardı ki
Güneş gözlükleri ve
Şapkalar dahi dayanamazdı
Bir onu görmesini bilen gözlerim
Yalın bakardı
Aşk ile
Tarlalarca uzun
Ufuklarca mavi
Kayıt Tarihi : 27.05.2026 15:12:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!