Gezmek gerek doya doya
Bayılıyorum Urla'ya
Kıyıları birer oya
Seviyorum ben İzmir'i.
Seferhisar, Selçuk, Efes
Hayatımın baharıydın
Yazıydın yüreğimi ısıtan
Hep böyle gidecek sanırdım
Nereden bilirdim
Kara kışın geleceğini
Karlar yağdı yüreğime
Biliyor musun sevgili
Gerçi nereden bileceksin
Bilsen de ne değişecek
Ama yine de söylemek istiyorum
Bir orduya meydan okur
Bir kişiye yenik düşersin
Mutlu mesut yaşarsın
Bulutlarda koşarsın
Yarım kalan sevdalara sövdüm
İlk önce yarım bıraktığın
Yalan olan sevdana
Şiir de utansın, kalem de
Sana şiir yazan da
Seni "seviyorum" diyen dilim de
Komşuluk yapıyoruz yıllar boyu
Hayatın geçiyor be uyu uyu
Bıraksan artık diyorum uykuyu
Uyan da balığa gidelim komşu.
Değer vermesem sana bunu demem
İnsan bu işte
Görünce gönlünün huzur bulduğunu
Görmeyince gözlerinin dolduğunu
Yüreğinin kördüğüm olduğunu
Dön dön usandım bıktım
Uykum gelmek bilmiyor
Bir yandan da açıktım
Uykum gelmek bilmiyor.
Baykuş gibi yatamam
Şaşırdım, kaldım doğrusu
İçsem mi ki bir bardak su?
Ah şu başımın ağrısı
Uyusam sanki geçecek.
Hep verilince emekler




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!