durgunum bir o kadar vurgunum;
yollara vurgunum gurbetten sılaya giden, uçsuz bucaksız;
yollar boyunca uzanan yemyeşil ağaçlara,
kırmızılı, yeşilli, morlu çiçeklere,
kuşların cıvıltısına,
telaşlı martılara,
Vurmasınlar beni
Henüz hazır değilim
Bu şiir okunmadan
Tenine dokunmadan
Kırmızı gül solmadan
Yürek aşkla dolmadan
Ne işim var Beşiktaş'ta sensizken?
Dinlemem o şarkıyı sen de duymadıkça
Ve birlikte mırıldanmadıkça
Balık ekmek yer miyim sen yokken?
Martılara simit de yok?
Vapurda çay bile içmedim.
Bir bakışına, sesine
Anlayamaz ki nesine
Sebep yokken öylesine
Ansızın vurulur insan.
En yakın arkadaşından
Ne mümkün vuslatı konuşmak
İmkansız pembe ile tanışmak
Zor gülüm buna alışmak
Yanına gelmem, gelemem;
Gelmen ihtimal midir?
Boş ver gelmeyim ben
Yağmacılar size de
Bir şiir yazacağım
Ağır sözler söyleyip
Birazcık kızacağım.
Bir can kurtarmak için
Bu yalnızlık içime sinmez
Çok kırdı beni kıymet bilmez
Dertlerim yığın yığın Ustam
Bulut olsam yağmurum dinmez.
Dertle geçti güzel çağlarım
Yağmur yüklü bulutum
Yağsam mı, yağmasam mı?
Yağmazsam doluyum
Tıpkı Anadoluyum
Yağsam gönlüm uslanır
Ve şiirler ıslanır
Nasıl özledim bir bilsen seni
Özlemenin ötesinde biliyor musun?
Halen sana tutkunum
Sevdam dağlara denk
Senden gayrısı dokunmasın diye
Dikenli tellerle çevirdim yüreğimi
Konu olunca vatan
Cepheye koşmuş Atan
Ne demiş Başkomutan?
Ya istiklal, ya ölüm!
Şereflidir bu millet




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!