Dünya benim olurdu
Sen bir kerecik gülsen
Yokluğun ne kadar zor
Nasıl yorgunum bilsen.
Bilsen ne fark eder ki
Gözlerinde başladı hikayemiz
Gülüşünde hayat buldu
Bakışlarınla aşklaştı
Hayallerimde tanıştım seninle
Ve yaşadım doyasıya, sınırsız
Rüyalarımı süsledin de süsledin
Ye mamayı, git süt iç
Hoppa hoppa bir, ki, üç
Omuzumdan inmez hiç
Kollarımda kalmaz güç.
Uyuyunca giderim
Kalbim bomboş, bildin, evet
Kime kısmet, kime niyet
Bir bakmışsın gelmiş davet
Aşktan nasip alabilir
Her an her şey olabilir.
Yıllarımı verdim ona boş yere
Meyledip o yana akmam bir daha
İncindim, kırıldım dostum bir kere
Gelse de yüzüne bakmam bir daha.
Yeşeren dallarım şimdi kupkuru
Gittiyse, yol ver gitsin
Çok gönül bağladığın
El olmuştur artık
Ardından ağladığın.
Bitti diye üzülme
Herkese benden çay
Demek isterdim de
Üç lira olmuş vay!
Nasıl öderim be?
Çok güzel şey ikram
Artık alttan almak yok
Boş laflara karnım tok
Sen bunu kafana sok
Herkes ederi kadar.
Ben de mi, diye sorma
Gönlünüzce bir gün olsun
Herkese mutlu pazarlar
Yüreğiniz sevgi dolsun
Herkese mutlu pazarlar.
Bütün sevdiklerinizle
Hatırını sormuyorsam
Görüyor da görmüyorsam
Sana cevap vermiyorsam
Yabancı bir ses gibisin
Demek ki herkes gibisin
Anlamı yok güzelliğin




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!