Öyle çekip gitmek var mıydı?
Ayrılığın bile hakkını vermek lazım
Anlıyor musun cancazım
Mazinin içine ettin
Umarsızca çekip gittin
Ya sözünde dursaydın
Yok istemem, çay doldurma
Kahve mi? Kalsın
Ne yapayım sen varsın
Boş ver onları
Gel yanıma
Sokul şöyle
Gonca idim, rengim soldu
Kalmadı sözüm, şarkım
Rotam tenhaya dönük
Umutlarım sönük
Tarumar olmuşum ben
Korkuluksuz sal
Kamaştırmasınlar gözlerimi
kokmasınlar sevgili sevgili
Pencerem mi var
Masam mı var
Vazom mu var onları koyacak?
Sevgilim de yok bu şehirde
Keşke hiç tanımasaydım, desem
Diyemiyorum, sevmeyi senden öğrendim
Ayaklarımı kestin yerden
Hem o muhteşem günlere ayıp olacak
İyi ki tanıdım desem
Bırakıp gittin, koydun boynu bükük
Tövbeler tövbesi bu son demiştim
Ölsem de giymem bir daha
Kavrulduğum
Sevdadan sevdaya savrulduğum
O aşk denen gömleği
Ey gözleri kahvelim
Sevda şakıları suskun
Kemanımız kırık
Gülüşlerimiz yetim
Yüreğimiz buruk
Ufku bir kızıllık aldı
Bulutların memeleri göğermiş
Gediği yerlerde gezmek yorulmadan
Dinlediği şarkıyı dinlemek bıkmaksızın
En çok güldüğü esprinin dökülmesi dudaklarından
En son yazdığı mesajı tekrar tekrar okumak
İsmini her dakika anmak
Ve onun kokusunu kokladığında
Sevgi ile başla söze
Anlat ne olursun bize
Hiç olmazsa birkaç dize
Bir şiir yaz , sevda yüklü.
Keman, kanun geldi dile
Galata'da olta balık
Çengelköy'de salatalık
Olsa da çok kalabalık
Seviyorum İstanbul'u.
Adalar'da gezmesini




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!