bir su gibi berrak olsan
melek kadar güzel olsan
gül gibi boyun bükme sen
hep beni sevsen olmaz mı
güneş gibi sıcak olsan
aşkı için yanar kanar
aramaz köşk saray
sevdaya verir ayar
ismail
tek tabanca takılır
öyle bahtsız öyle şanssız
hep kışdadır boran yaz sız
anlında ki kara yazı
silinmez ki ismailcik
sağım boş solum boş
yıldızlar uzak kaldı
gündüzü gece aldı
sensizlik bana kaldı
ismini kalbime yazdım
kuma yazsam silinir
seni çok seviyorum ben
senden vazgeçemiyorum işte
geçse de yıllar delip te beni
başka sevemiyorum işte
sayende bir sarhoş oldum
göçmen kuşlar gibi uçmak istedim
dereler tepeler aşmak istedim
beni saran dertten kaçmak istedim
istedim olmadı başaramadım
eller gülüyorken ben ağlıyordum
unut deme beni
olacak iş değil
senden vazgeçmemi
isteme benden
yosun gözlerin den
sormadın mı beni uçan kuşlardan
sormadın mı beni olan akşamdan
bıkmadın mı zalim ayrılık dan
şimdi yanın da olmamı istemez misin
göğsüme yaslanıp uyumayı
yedi kat yere soktun ya beni
ölmeden öldürüp koydun ya beni
gönül defterimden sildim ben seni
beni sevmeni istemiyorum
dünya bana zindan oldu bak




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!