benim neler çektiğimi
ne hallere düştüğümü
hayatıma küstüğümü
sen nereden bileceksin
sanma sensiz huzurluyum
rüzgarların dili sen
yağmurların yaşı sen
toprakların taşı sen
yazım kışım sen ol
vuracaksan sen vur
geçerim umman sırattan
aşkım sen olacaksan
bırakırım her zevkimi
canım sen olacaksan
diken olmaya razıyım
sen olamazsın sen olamazsın
beni bu hale sen koyamazsın
benim tanıdığım benim sevdiğim
o kötü insan sen olamazsın
beni böyle yaralayıp
bak gözlerime derinden
çekmeyelim aşkın elinden
sen sev beni bende seni
sen ol benim aşkım
tut ellerimi sıkıca
ben senin hayatın aşkın olurdum
kalbine akardım gönlüne dolardım
seninle açardım seninle solardım
benim sevdiğim sen ol deseydin
sana huzur neşe sevinç verirdim
gözlerim ağlayacak içim yanacak
kalbim kanayacak yüreğim dağlanacak
eskiler film gibi hatırım da canlanacak
sen olduğunu bilseydim gelirmiydim
ne hissettim ne kokunu aldım
başını aldın gittin benden uzağa
gittin de ne oldu düştün tuzağa
hasret kaldım sıcak kucağa
ağlamak neye yarar sen olmayınca
öyle kötü şansım var ki
her nereye baksam
sensin karşım da
yastığa başımı koysam
sensin rüyalarımda
bir tat alamadım
seni gördüm göreli
gönül kapım sürgülü
sen o olsan gerek
gönül dağımın bülbülü
gecelerime ışığım ol




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!