Bu şehir çok acımasız
Geceler boğuyor beni
Böyle aşkı tatmamıştım önceden
Ayrılık hançer gibi vuruyor beni
Sanki kadehimde içiyorum seni
seninle yaşadım ben aşkın en kralını
senle tattım hem huzuru hem mutluluğu
sen öğrettin bana canım sevmeyi sevilmeyi
seni Allah başımdan eksik etmesin
sen sardın beni sen sarmaladın sıkıca
aradım seni her yerde
bulamadım ki gecelerde
dolaştın durdun hecelerde
seni andım adını andım yine
bekledim yollarını usanmadan
kahbeli ğin diller de daha
taktın beni balık diye oltaya
yapılır mı insan olan insana
seni anlatmaya sözüm yetmez alçak
yüzüne tükürsem değmezsin
rüyalara daldım yine seni aradım
seninle gerçek gibi bir gün yaşadım
sabah olmuş zil çaldı da uyandım
sen yoktun yanım da seni aradım
ağladım oturup hüngür hüngür
şimdi ağlamaz mıyım
seni aramaz mıyım
dağlanmış yüreğimi
tekrar dağlamaz mıyım
alışmışım her şeyine
bahtımın güneşi doğmuyor artık
batan güneşler gibi bizde karardık
tutsaydın elimden mutluluğu yakalardık
seni bana beni sana sorarlarsa öldü de
hüzün bulutları çökmüş üstümüze
kız sen kendini bana
aşk ettin vallaha
kalbim çarpıyor duracak
çıkamayacağım sabaha
dua ettim Allahı ma
ben sana hasretken
yanarken ağlarken
ışıksız yollar da
seni beklerken
görünmezsin uzaklardan bile




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!