Hani olur ya bazen içi içine sığmaz insanın nadiren de olsa.
Hani nerden geldiğini anlayamadığın o masum çığlık düğümlenir boğazına.
Ve sevinçle beraber hüzün de sarar ruhunu.
Hiç ummadığın bir anda, hayatının en taze tadını hissedersin damağında.
Hayattan bezmiş bıkmışsındır,
Ama siluetini bile göremediğin o berrak peri bağırmaktadır arkandan
‘daha yaşanacak çok şey var’ diye.
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Teşekkür ederim zevke göre yorumdur saygımdır :)
beş şiir içinde en çok bu 'ışık'şiirini beğendim şair... önemli olan üstadların yorumudur,benimki sadece bence....
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta