Kötü diye bir şey yoktur kötü evrenin yasalarına
uymayanların bilinciz hal ve davranışlarıdır
İnsanlar bilinçlendikçe yasalara uyum sağladıkça
kötü diye bir şey kalmayacaktır
Kirli paslı kendini göremediğin aynalardan uzak dur
yoksa senide kendileri gibi sanırlar
Kırma kimsenin gönlünü
Ustası yoktur yapmaya
Gönül Hakkın nazarğahı
Hakkı kırmaktan sakının
Gönül deyip geçmeyin siz
Kırmakla dökmekle yol alabileceğini sananlar sadece
aptallardır
Kırma kimsenin gönlünü
Ustası yoktur yapacak
Gönül Hakkın nazarğahı
Hakkı kırmaktan sakının
Gönül deyip geçmeyin siz
Her bir varlık onun varlığı ile vardır o halde var
olana değer verin kırmamaya dökmemeye bakın
Kimler ne niyette ise O onları hakkıyla bilendir
o halde niyetlerinize bakın nereye doğru yol
almış olduğunuzu görmüş olacaksınız
Bütün mahlukata ve insanlara yazık çok yazık ayakta
kalabilmek için birbirlerini boğazlatıyorsun güçlülere
daima boğazlatırsın güçsüzleri ise hep yem ediyorsun
kısacası dünyayı güçlülerin elinde bir oyuncak etmişsin
garibanlara ise ya kullara kulluk yapıp yaşamda kalmaları
yada ölmeleri için bir seçenek sunmuş bulunmaktasın
Ruhum daralıyor beni sıkıyor
Acıyla dert keder beni yıkıyor
Çaresiz gözlerden yaşlar akıyor
Geçti yaz baharım kışa çevrildim
Hayat dolu gençlik yıllarım gitti
Dünya kısacık bir rüyadan ibarettir kimileri kabus
yaşarlar kimileri ise cenneti yaşarlar
Cennette yaşayanlarsa diğerlerine kabusu yaşamaya
vesiledirler
Kısa yoldan zengin olma hastalığına yakalananlar
bu hastalıklarından kurtulmadıkları sürece insanlık
yoluna girmeleri de mümkün değildir




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!