Ele geniş olan dünya bana çok dar beni sıkmakta
her gün bunalmaktan bıktım öldürmeyen Allah
öldürmüyor O dilediğini öldürdüğünü dilediğini de
süründürdüğünü gördüm keşke insanlar da bunu
fark edebilseydiler
Kalmadı dünyada huzur ve neşem
Gülmek istesem de elimde değil
Eller güler oynar baka kalırım
Gülmek istesem de elimde değil
Düşünür tartarım hesaba gelmez
İnsanların gerçekten bir gücü olsaydı
ölüm diye bir hal olmazdı
İnsanların güçsüz olduğunu hastalık ve
ölüm de gör ve anla
Seni yiyip bitirenlerin sana akıl verdiğini görürsün
elini taşın altına koyan bulunmaz
Sen yıllardır elini taşın altına koymakla kendini
bitirdiğini anlarsın diyecek söz dahi bulamazsın
Elini taşın altına koyanlar ezilecektir
Elini taşın altına koymayanlara ezilmekten
bahsetme
Elini taşın altına koyanlar ezilirken diğerleri
İnsan vah tuh eder elini taşın altına koyan olmaz
Vah tuh etmenin faydası yoktur elini taşın altına
Koymadığın sürece
İnsan aklını kullanır nasıl kullandığına bak yol
Elini taşın altına koymadığın sürece değişim bekleme
onlar saten değişim olmaması için elinden geleni geri
koymuyorlar
Herkes bir oyun içinde oyunu iyi oynayanlar kazanıyor
sen ise onlara yem oluyorsun
Sen elini taşın altına koymadığın sürece ondan
ihsan bekleme
Sen gerekeni yaptığında O dilediğini yapacaktır
Sen sadece bir bahane olabilirsin ne mutlu sana
Elini taşına altına koymayanlar değişim beklemesinler
boşa beklemiş olurlar
Dünyaya gelmişim gülemem
Göz yaşlarımı silemem
Kusur günahım bilemem
Eller güler ben ağlarım




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!