Bir sevdiğim vardı el aldı gitti
Sebebi neidi bende bilmedim
Bu dünyada yarsız birgün gülmedim
Yazarım şiirler giderim böyle
Öyle sevmiştimki anlatmak zordur
Yazıklar olsun insanlığa sahiplerini ne tanıyorlar nede
tanımak gibi bir hayalleri var işte bunlar yaşayan ölülerdir
bunlardan uzak durmam kendimi korumam gerekmektedir
Kendini kaybedenler senide kendilerine benzetmeye çalışırlar senin davan ise onlara benzemek değil sadece
kendin olmaktır onun rızası doğrultusunda yol almaktır
Yıllardır darda yorarsın
Ne yaşatır ne boğarsın
Her bir kulun ipi sende
Dilediğin yapan sensin
İpin bıraktıkların yayılır
Cebrail Hakkın emridir yaz dedi
Yazmazsam emre itaatsizlik olur
Hakka karşı itaatsizlikten korkuyorum
Bu yüzden yazmak bana bir emirdir
Hakkın hikmetinden sual sorulmaz
Sürekli vergilerin artması yedi başlı ejderhaların
doyumsuz midelerindendir
Yedi başlılar gerçekten sömürüde büyüktürler
insanlıkta ise aşağılığın aşağılığıdırlar
Yedi kat yerin dibinden
Kurtaracak olan sensin
Kestim insanlardan ümit
Gerçek fikrim bilen sensin
Ben bir başıma fırtınalarla tusinemilerle başa çıkmaya
çalışırken bana destek olacakları yerde köstek olanlar
dostluktan akrabalıktan bahsetmesinler
Beni yaşarken yedi kat yerin dibine gömenler bana
ders vermeye kalkmasınlar ben alacağım dersi almış
Yedi kat yerin dibine indiren sensin
Görünmez cehennemi yaşatan sensin
İç dünyamda yaşanan bunca depremler
Her bir hali bana yaşatan sensin
Sözler anlamsızdır söz tarif etmez
Hazreti Muhammet Mehdinin yedi yıl kalacağını
bildirdin geleceği günün çok yakın olduğunu da
bildirdin gününü saatini dahi bildireceğim dedin
artık olup bitenlere dayanamaz oldum sabır sabır
dedin sabretmekteyim fakat artık ne yapacağımı
Mehdi yakında gelecek
Hak Hikmetiyle bildirdi
Bütün elçiler seferber
Hep birlikte bekliyoruz




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!