Sen gittikten sonra yaşam zor oldu
Ele geniş dünya bana dar oldu
Sevdanı çekerek yürek kor oldu
Yaşayan ölüyüm haberin olsun
Yıllarca susturdun sesim çıkmadı
O beni beğendiyse siz kim oluyorsun herkes kendi
yoluna bende kendi yoluma devam etmekteyim
Siz ne yapmak isterseniz onu yapın o izin verirse
bana eyvallah demek düşer
Pislikleri sizler çöp tenekelerine atmadığınız sürece
pislikler sizlere huzur vermeyecektir
Pislik veya pislikler bizler pisiz demeyeceklerdir sizler
pislikleri kokuşmuş ve tarihi geçmiş işe yaramaz oluşlarından bilmiş olacaksınız
Eğer aklın varsa ne dünyayı iste nede yaşamı
önceki haline dön yok ol
Münkir münafıklara sen olma yakın
Sırrını gizli tut şeytan içtedir
Gösterişe şekle sımaya bakma
İçte ne varsa dışta görünen odur
İçteki-ni göreni bilen oldu mu
Eğer gerçekten inanıyorsan toplumun sana ördüğü
duvarları yıkıp yok etmek zorundasın
Ben saf bilincimle bir şeylerin yolunda olmadığının
yıllardır farkındaydım fakat her şey zamanla düzelir
diye hep alttan aldım elimden gelen bütün eylemleri
yaptım bana sen çok ince fikirlisin vaz geç bu davadan
dediler fakat vaz geçemedim taki evrensel bilinç beni
yedi kat yerin dibine indirip de kahredene kadar
Bütün hayallerini öldürdüğünüz insanları korkutamazsınız
Bütün hayalleri ölen insanlar yaşarken ölmüştürler gerçek ölümse kurtuluştur
Hayalleri ve ümitleri ölenler sizlere kul ve köle olmaktansa ölüme seve seve giderler
Eğer insan olabildimse bunu insan olup da
insan olmayanların olamayanların sayesindedir
Dünyayı sana cehennem eden sorumsuz insanlar
sanmasınlar ki yaptıkları yanlarına kalacaktır sana
bela olanlar belasını sana dost olanlarsa gerçek
dostu bulacaklardır
Sana bela olanlara gerektiğinde sende bela olmak




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!