Bir renk olsaydın
Sarı renk olurdun
Bir meyve olsaydın
Beyaz üzüm...
İnan kimsede yok,
Benim gözüm
Yüzler var yüzler
Hani şu unutulmayan yüzler...
Gözler var gözler...
Kendine güvensiz bir kahraman
Yine yalnız, bir yola çıktı
Cebinde gidiş, dönüş bileti
Son sigarasını henüz içmedi.
Ulaşmak özlemi yitirir.
Mutluluk bir kadeh uzaklıkta...
Ne olursun sev beni
Uzat bana o son şişeyi...
İçtikçe azalıyor derdim kederim
Başım dönüyor şişenin dibindeyim
Yaklaş seni son kez öpeyim...
Gecenin siyahlığında kaybolup gitmek var
Hem de siyah ile siyah olurcasına
Kimseye görünmeden, ay ışığına yakalanmadan, yıldızları denizin dibine gömesim var
Bir de şu yakamoz var, sana yanık olduğumu gözlerine ispiyonlayan
Seni sevmiyorum artık
Çünkü seni beklerken öldüm ben!
Ama aşk ne kadar da nankör
Sevilmek için ölmek de yetmiyor
Çünkü diğer tarafta da gördüm ben...
Sensiz kuşlar gibi uçuyorum artık
Ne istiyorsun benden?
Susarken bile bağırıyorsun!
Tamam güzelsin anladık...
Kime caka satıyorsun?
Aşkta sicil önemlidir
Şu an ölseydim mutlu bir şekilde ölmüş olurdum.
Peki ama ya ardımdakiler?
İnsan huzurlu olduğu anda ölmek istese de ölmemeli.
İç sesimi bile duymuyorum, her şeye
sağırım.
Kayboldum ama mahşerde buluşacağız, biliyorum
Zaman nerede, kiminleymiş? Bilmiyorum
Geri geldim... Ben Timur, 21.yüzyıldayım...
Hani şu orta çağda taş üstünde taş bırakmayan...
Öfkem ile zekam sürekli yarış içinde
Batılılar bana Timurlenk diyormuş gülüyorum
Koyun çalarken vurulduğum söylenmiş... Pes!
Sevdiğim kadını kaçırırken ağabeyleri vurdu beni, iki okla bacağımdan.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!