Dün gece rüyamda seni gördüm.
Tuttum elinden bize götürdüm.
Anneme sürpriz,nineme heyecan,
Ne sende kaldı ne bende o can.
Bir şeyler açığa çıkmış,
Avaz avaz bağırıyor!
Sen kabul etmesen de,
O isyanını ediyor!
Böyle anmak,hatırlanmak,
Hiç sana yakışmıyor.
Senin için,
Daha güzelleri var!
K Kıyamet!
Maskesi düşmeli,
Yüzleri eskimeli.
Kim oldukları,
Herkesce bilinmeli..
Köşesinde dünyamın,
Sensiz seninle beraber...
Ne doğan bir güneşi var,
Ne biten bir gecesi...
Masalarda güller,
Etrafta çiçekler.
Misafir karşılayan,
Kapıda ebeveynler...
Sönmüş gönüllerde,
O hasret!
Bir şeyler olmuş,
Bu insanlara...
Sevgi gömülmüş,
Sanki mezarlara...
K Kucağımızda bir Eylül var!
Bugün beş Haziran,
Takvimlerde yapraklar.
Doğa yeşil yeşil kırlar,
Ama!
Bakışlarında,
Gecenin sessizliği,
Bir de karanlığı,
Saklı gözlerinin...
Derin!
Kuyuların rengi,




-
Coşkun Arslan
-
Ebru Ercan
-
Abdulvahap Yektir
Tüm Yorumlarguzel eser
kutluyorum kaleminizi ve sizi.tüylerim ürperdi inanın çok güzel yüreğinize sağlık...saygılar
Tebrikler üstadım.gönlüne sağlık iyi günler dilerim...tam puan