Ömür koşuyor,
Takip ettiriyor beni.
Şeytan dibimde,
Bırakmıyor peşimi.
Nefsim içimde,
İ İnsanoğlu!
Buralara geliyor,
Denizin sesi...
Sahili görüyorum,
Birkaç martı var,
Dağ taş kar,
Benim içimde bahar.
Dallarında çiçekler açmış!
Ne ağaçlar var!...
Meltemler esiyor,
İ pek:
Oturmuşsun başına,
İnceliyorsun taa kaşına.
İşte neslin der gibi,
Bakıyor değil mi sana?
S Sensiz mi?
Seni arıyorum,
Her köşesinde evin...
Derinden geliyor,
Sanki güzel sesin!
Gene mi geldin sen!
Beklemiyorum,
Ben seni...
Her geldiğinde,
Gönlüm razı değil,
İsyanda olamazsın!
Seni böyle yaratana,
Sen bunu yapamazsın!
Sahilde şimdi martılar,
Rüzgarla uçuşuyor kumlar.
O birbirini çılgınca seven,
Nerede şimdi o insanlar?
Kabil'lere yer yok!
Habil'in cennetinde...
Sevgi yoksa,




-
Coşkun Arslan
-
Ebru Ercan
-
Abdulvahap Yektir
Tüm Yorumlarguzel eser
kutluyorum kaleminizi ve sizi.tüylerim ürperdi inanın çok güzel yüreğinize sağlık...saygılar
Tebrikler üstadım.gönlüne sağlık iyi günler dilerim...tam puan