Üç gün sonra,
Dolduracaksın yaşını.
Biz hazırlandık!
Bu geceye taşıdık,
O heyecanı...
Takvimlerde şubat onsekiz!
Bu yazda katıldı geçen yaza,
Sahil boşaldı kaldı şimdi martılara...
El ele göz göze o sevgililer yok,
Her halde koşarlar gelecek yaza!
Açtığımda kapıları,
Karşılayan yüzler yok!
Ne tebessüm ne gülen ,
Hiç kimseler yok...
Bir günaydın diyen,
O tatlı diller yok!
Ne yağmur var nede kar,
Gözlerden akar hep yaşlar.
Ne söylersen söyle kendine,
Kara vicdanlı bir yarım var!
Ben kimi sevmişim,
Ne oldu şimdi?
Özlemle hüzün ,
Kavgaya tutuştu...
Gönül mahküm mu,
B Benimle ol! (Şarkı)
Anılar çoğalsın, İstiyorum aramızda...
Benimle ol! Kal hep sen yanımda...
Uzattığımda, Ellerinden tutayım.
Baktığımda, Seni yanımda bulayım...
Ben,
Sen'de görüyorum ben'i.
Ben,
Sen'de inceliyorum kendimi...
Yaşlandığımı,
Gençliğimi...
Beraberliğine bir ömrün,
İmzalarını attık o deftere…
Sağlıkta hastalıkta,
İyi kötü her günde…
Bakışların rüzgarlı mı ne?
Uçuruyor saçlarımı…
Yağmur dolusu bulutlar,
Düşüncelerim!
Kendini bırakacak,
Toprak arıyor.
B Bıkmadan!
Yollara düşeceğim,
Gitme sakın arkandan.
Hasreti mi bırakacaksın,
Şimdi acımadan...




-
Coşkun Arslan
-
Ebru Ercan
-
Abdulvahap Yektir
Tüm Yorumlarguzel eser
kutluyorum kaleminizi ve sizi.tüylerim ürperdi inanın çok güzel yüreğinize sağlık...saygılar
Tebrikler üstadım.gönlüne sağlık iyi günler dilerim...tam puan