Nasıl,
Sessiz bir gece.
Kulaklarımda,
Çınlıyor sesin...
Ben
Kızım oldu daha dün!
Vakit tam bu vakit,
Minareden ezan!
Sesi de geldi o an...
Sen aldattın,
Gül gibi bir kadını.
Belalar bırakmayacak,
Göreceksin bak yakanı.
Sanıyor musun ki?
Etmeyeceğim hakkımı helal,
Göreceksin sonunda ne var!
Secdeden kalkmasa da başın!
O sonu elbet yaşayacaksın...
Biriktirilmiyor,
Ama harcanıyor!
O'nu da,
Yaradan veriyor.
Ömrün sonu geldi,
Artık yerine otur.
Uslu çocuk gibi,
Orada dur...
Zar zor,
Sabahı bekledin.
Ezan Allahüekber,
Dünyaya getirildin...
Neresindeyim dünyanın,
Batısında mı?
Doğusunda mı?
Yoksa ta ortasında mı?
Bunlar uzaylı mı?
Nerde bizim insanlarımız?
Hani bir duygu vardır,
Anlatılmaz anlatılamaz!
Hani bir sevda vardır,
Başkaları hiç yaşayamaz.




-
Coşkun Arslan
-
Ebru Ercan
-
Abdulvahap Yektir
Tüm Yorumlarguzel eser
kutluyorum kaleminizi ve sizi.tüylerim ürperdi inanın çok güzel yüreğinize sağlık...saygılar
Tebrikler üstadım.gönlüne sağlık iyi günler dilerim...tam puan