Bir sonraki diye,
Gözler dönüyor geriye.
Bakışlarda buluşma,
Kalplerde heyecan,
Vuruyor sevgi diye...
Seni anladım,
Bizim gibi yaşarken dünyada,
Yolcusun şimdi sen artık!
Bir ömrü geçirdin sanki rüyada,
Seni kefen diye elbiselerinle sardık.
Biraz sonra kılınacak cenaze namazın.
Bir bahanesi olacak,
İnsanoğlunun!
Ağlamak,gülmek için...
Çünkü!
Dünyaya geliniyor,
Yaşamak,ölmek için...
Ömrünün son yılları,
Sırtında ağarmış feracesi!
Yüzünde yorgun gülücükleri.
Elinde bir tas armut!
Yanında koca bir sepeti.
Sattıkça dilinde dua demedi!
Gözlerin görmez mi?
Bu gerçeği senin...
Gerçek yaşanıyor,
Ne bu eylemin?
Bu insanların,
Bir bildiği var,
Bir daha bak gözlerime,
Gördüğünü anlat kendi kendine.
Gerçekler sadece gözlerde,
Gördüğünü sever kalplerde…
Aşık olmak kolay değil,
Sen yoksun!
Herkesler bir yerde.
Bomboş kalmış buralar,
Bu kimseler nerede?
Sensiz gündüz de karanlık,
Senin kıymetini bilmezsem aman!
Elimde ne buğday olur,ne de saman...
Yaradan bir bahçe sunmuş,
Kullarına cennetten.
Yeşilin her tonu doğada,
İnsanoğlu sanki bir tablo bulmuş.
Kuşları ağaçtan ağaca söyleşir,
İnsanları daha gözlerde sevişir.
Bir gün böyle,
Ayrılacağız seninle.
Sen giden ben kalan,
Olacağız kim bilir!
Sen sallarken el,
Gözümde yaş!




-
Coşkun Arslan
-
Ebru Ercan
-
Abdulvahap Yektir
Tüm Yorumlarguzel eser
kutluyorum kaleminizi ve sizi.tüylerim ürperdi inanın çok güzel yüreğinize sağlık...saygılar
Tebrikler üstadım.gönlüne sağlık iyi günler dilerim...tam puan